AU Engineering Alumni

Bevar kontakten og
mød dine gamle studiekammerater

Hvad er en alumne?

En alumni er en dimittend - altså en tidligere studerende, der har afsluttet sin uddannelse.

Alumnenetværket på AU Engineering er for tidligere studerende, der har en ingeniøruddannelse ved Ingeniørhøjskolen eller Aarhus Universitet. Vi inviterer alle tidligere studerende med minimum en diplomingeniør eller bachelor i teknisk ingeniørvidenskab til at være med og drage nytte af alumnenetværket.

Det samme gælder nuværende og tidligere medarbejdere samt udvekslingsstuderende og studerende på adgangskursus og suppleringskursus, der har været tilknyttet AU Engineering i minimum et semester.

Følg os på LinkedIn

Følg AU Engineering på LinkedIn

Kontakt os

Du er altid velkommen til at sende gode idéer, spørgsmål og kommentarer til os ved at skrive til contact@auengineering.au.dk - så svarer vi hurtigst muligt, og typisk inden for 1-2 arbejdsdage.

BLIV MEDLEM

Hvis du ønsker at være en del af AU Engineerings LinkedIn-gruppe for tidligere studerende?

AU Alumne-netværk

Det koster ikke noget at være medlem af netværket.

Du bliver en del af Aarhus Universitets alumnenetværk sammen med flere end 28.500 andre alumner fra Aarhus Universitet.

Du kan blive medlem, hvis du er tidligere studerende fra Aarhus Universitet eller nuværende/tidligere ansat på Aarhus Universitet.

ARRANGEMENTER

Ingen arrangementer fundet.